Heel mooi en natuurlijke lashlift
Kim
-
meer dan 2 jaar geleden
Ik ben heel blij met het resultaat en er was een fijne ontspannen sfeer.
Carola
-
meer dan 2 jaar geleden
Ik ben zeer vriendelijk ontvangen en het resultaat was super. Ik blijf hier zeker komen en zou het anderen ook aanraden.
Annemiek
-
meer dan 2 jaar geleden
Denise is mega vriendelijk, ze weet wat ze doet en zorgt voor een ontspannen sfeer. Echt een verwen momentje!
Minke
-
meer dan 2 jaar geleden
Evelien
-
meer dan 2 jaar geleden
professionele aanpak en prachtig resultaat
Petra
-
meer dan 2 jaar geleden
Monique
-
meer dan 2 jaar geleden
Ik heb mijn wenkbrauwen nog nooit laten verven
Maar ik heb het nu twee keer laten doen en ik vind het super en mooi
Super bedankt weer Denise
Jeanet
-
meer dan 2 jaar geleden